Uw Klacht

​​​​​​​​​​​​​​Ik heb een klacht! En nu?

U kunt uw klacht op verschillende manieren aan GGD Flevoland kenbaar maken:

• u maakt gebruik van het formulier in de klachtenfolder;​​
• u stuurt een e-mail naar post@ggdflevoland.nlt.a.v. de klachtenfunctionaris;
• u stuurt een brief naar: GGD Flevoland​ 
​                                        t.a.v. de klachtenfunctionaris
                                        Antwoordnummer 801
                                        8200 WB Lelystad

​Niet tevreden over de behandeling van uw klacht?

Gaat uw klacht over de zorgverlening? En bent u niet tevreden over de uitkomst van de afhandeling? Dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Ambulancezorg​ of tot de 
Geschillencommissie Publieke Gezondheid

​Op de website van de Geschillencommissies vindt u informatie over welke klachten in aanmerking komen voor behandeling door de G​eschillencommissie en wat de procedures en voorwaarden zijn. 

Gaat uw klacht over andere zaken dan de zorgverlening? En bent u niet tevreden over de uitkomst van de afhandeling? Dan kunt u zich wenden tot De Nationale ombudsman​.


Thema's

Over GGD Flevoland

Professionals

Actueel

Snel naar

Hoofdvestiging
Noorderwagenstraat 2
8223 AM Lelystad
Postadres
Postbus 1120
8200 BC Lelystad